Twitter Updates

    follow me on Twitter

      Upozornění na mail


      Jsou to věci mezi nebem a zemí...někdy. Ještě se mi ani po 10 cyklech totálního vybití a nabití MPB nepodařilo "naformátovat" baterku na víc jak 5000 mAh, a už je tu další nepříjemnost. Nevím od jaké chvíle, ale už to pár týdnů bude, mě přestal Mail zvukově upozorňovat na nově došlé e-maily. Ať nastavím zvuk jaký chci, tak ticho po pěšině. Veškeré ostatní zvuky fungují (odchozí mail a pod...). Prolezl jsem i nějaká ta fóra s pocitem, že jde o nějakou totální blbost, která se dá vyřešit během minuty, ale odpovědi se mi nedostalo. Naopak zjištění, že je to dosti rozšířený problém, na který se zatím zřejmě nenašlo řešení. 


      2 Comments

      gravatar

      Používam jak email na macbooku tak na iphonu a zvuky mi naštěstí jednou už od začátku, takže to nebude chyba na všech přístrojích.

      gravatar

      To jsem netvrdil. Bude to chyba OS X. Mimochodem co se Maca týče, tak už mi to zase (přes noc) fungovat přestalo.