Twitter Updates

    follow me on Twitter

      Safari 4 a problémky

      1 -Po instalaci nové bety Safari 4 mi po restartu a spuštění Safari házelo chybovou hlášku a nešlo spustit. Příčinou byl Glims. Po jeho updatu vše šlape.

      2 -Začal také padat Mail. Zde je příčinou Growl. Pomůže vypnutí. Později zřejmě vše vyřeší update, ale víme,jak to s updaty Growl je :-/

      3 -Nakonec jedna věc, která pomůže lidem, co stejně jako já neskousnou přesunutí tabu na vrch prohlížeče. Terminal a zkopírovat níže uvedený příkaz:

      defaults write com.apple.Safari DebugSafari4TabBarIsOnTop -bool NO



      6 Comments

      gravatar

      Z toho plyne poučení: Neinstalutje si betaverze.

      gravatar

      Ale já si nestěžuju :) Jsem se 4 nadmíru spokojen. A slovo beta mi nevadí. Kdyby mi vadilo, nemohl bych používat 90% služeb Googlu.

      gravatar

      ja jsem se safari 4 beta take nadmiru spokojeny, jen mi pravidelne spadne u mapy.cz pokud s nimi zaviram tab, ale tohle ma i vyhodu, uz je nepouzivam a chodim na maps.google.cz :-) Jinak vrele doporucuji http://fluidapp.com/ udela z vasich web aplikaci klasicke app!!!

      gravatar

      Já mám se 4 jediný problém. Občas mi u nějaké otevřené stránky zmizí v tabu postraní posuvník. Musím pak tab vypnout a otevřít stránku v jiném.

      gravatar

      Dobry den,

      Nikde jsem na Vasem webu nenasel odpoved na otazku:

      a/ Co delam spatne, ze se mi v Safari 4 /posl. verze/ pro WIN XP
      neprehravaji zvuky z webovych stranek ve formatu mp3.
      viz napr. titulni stranka stranka www.vvtisk.cz/republikakozelka
      Vase odpoved:

      b/ Jak to napravit?
      Vase odpoved:

      c/ V jinych prohlizecich /IE, Mozzilla/ to normalne funguje.
      Ale ty ja pouzivat nechci.

      Dekuji.
      Vojta

      gravatar

      Vojto tady bohuzel neporadim,protoze Safari na Windows nepouzivam.