Twitter Updates

    follow me on Twitter

      Podvody a iPhone

      Apple svou (pro mě stále nepochopitelnou) politikou prodeje iPhone nahrává různým lapkům, vyčůránkům a podobné havěti, která jak cítí snadný výdělek ožije. Na serveru iPhone.cz je diskuze, kde jsou i časté nabídky prodejců tohoto přístroje. Protože i já bych ho rád vlastnil (i když vím, že pro to nemám žádný rozumný důvod), sleduji ji a někdy se nestačím divit. Například zde byla jedna osoba, která je za 12 000,- posílala přímo z USA. Samozřejmě je nikdy nikdo nedostal a ten člověk se musel celkem dobře napakovat, protože lidí co na sebe posílali kontakt bylo víc než dost. I já jsem mu napsal mail, ovšem jakmile jsem viděl větu "peníze mi pošlete na účet..." okamžitě jsem s ním končil. Bohužel je hodně lidí, kteří pod argumentem, že není možné z USA poslat něco na dobírku, chtějí peníze předem. Možná jsem přišel i o možnost mít ho za 9 000,- protože jsem ale nedůvěřivý, nemám nic. Na aukro.cz zas někdo nabízel iPhone 1.1.2 zcela nový a odblokovaný. Na můj dotaz jak se mu tento kousek podařil, když nemá TurboSim mi odpověděl, že to možné je, ale že určitě pochopím, že to nechce vyzradit. Nepochopil jsem. Aukci údajně z "osobních důvodů" zrušil. Ale lidí kteří přihazovali bylo dost. Aukcí, kde lidé nedají ani foto svého iPhonu (proč asi?) je tam 99%.
      Bohužel Apple stále pokračuje ve svém businessu pro vyvolené a tak dává vydělat i těmto lidem. Dává vydělat i dalším zdrojům, jako třeba výrobci TurboSim, který svou kartu díky zájmu (nebo spíše nutnosti) kupují majitelé nových 1.1.2 a tak ze 17 stovek vzrostla cena na víc jak 2300,-. A karty se prodávají o sto šest. Dokonce se našli další, co jich za 1700.- koupili velké množství a nyní je za pouhé 2000.- prodávají. Inu obchod. Zároveň ovšem odpírá svůj výrobek lidem, kteří by ho koupili a dali ušetřené peníze do kapsy jemu. Očima "zaslepence", který tomuto podnikání vůbec nerozumí tak zjednodušeně vychází, že Apple napomáhá lapkům a kašle na své věrné.
      Takže i já dál strouhám mrkev, protože neznám nikoho z USA, nelítám do USA, nejsem občanem USA ani "vyvolené trojky" zde v Evropě. Přesto bych koupil telefon, co nemá ani ToDo v kalendáři(!) :-). Ospravedlnil bych si to tím, že přeci kupuji mp3 přehrávač, který navíc od jiných umí telefonovat.

      Jo a pěkné svátky všem (mimo těch lapků)

      6 Comments

      gravatar

      Souhlasím s vámi. Na popularitě iPhonu se v našich krajinách přiživuje sposta lidí.
      Ale dovolil bych si vas popravit. Verze 1.1.2 už jde odblokovat od 15. 12. Ale to nemění nic na faktu, že člověk, co vám iPhone nabízel dělal pana tajemného. Mám-li zajem opravdu seriózně prodávat, pravdivé informace mohou jen pomoci při rozhodnuti, zda koupit či nikoliv.

      gravatar

      Verzia 1.1.2 ide odblokovať ale nie nový iPhone s 1.1.2 ;) to je trocha rozdiel.

      gravatar

      :-)))
      Protože i já bych ho rád vlastnil (i když vím, že pro to nemám žádný rozumný důvod)

      presne to sou i moje slova .-))

      a taky hezky svatky vsem
      m

      gravatar

      Osobně bych moc dobře věděl proč si iPhone pořídit. To ovládání a GUI je zkrátka bezkonkurenční :-) Také bych si ho rád pořídil, ale zatím u nás není tak mi nezbývá než si počkat. Zatím se mi moc nechce do hacknutého. Jako náhradu jsem si pořídil iPod Touch a i ten mě moc dobře přesvědčuje o kladech iPhonu, který s GSM funkcemi a nebo třeba mailovým klientem dává zařízení tomuto typu daleko větší rozměr ...

      gravatar

      Jo tak to s vami nesouhlasim, protoze ja jsem jeden z lidi kteri ziji v USA a prodavaji iphony do CR. Rozhodne ale nejsem podvodnik. Telefony posilam primo z USA nove original zabalene a neodblokovane za cenu 11000,-Kc. Take vyzaduji platbu na ucet nebo pres paypal predem. Z USA totiz poslat neco na dobirku do CR neni mozne. Na ebay tez platite vse predem a je to zcela normalni zpusob na celem svete. Takze pokud nekdo touzite po tom nejlepsim telefonu na svete, klidne mi napiste na pany17@msn.com nebo zavolejte na 242480166 a verte ze ode mne vam iphone na 100% prijde, ale jen pri platbe predem. S pozdravem Pany

      gravatar

      Nerozumím Vašemu nesouhlasu. Psal jsem o tom, jak někteří lidé a firmy vydělávají na tom, že Apple dělá z iPhone výrobek pro vyvolené a za tím si stojím.
      Vím, že není možné z USA posílat na dobírku a že je to o důvěře. Ovšem v tomto případě chcete, aby věřil kupující Vám (nebo někomu jinému). Zkuste si to prohodit. Věřte vy kupujícímu, pošlete mu iPhone a dohodněte se s ním, že Vám ho zaplatí po obdržení...To už ale není tak dobrý nápad, že. V tomto bodě totiž začnete mít stejné obavy, jako onen kupující. S ebay bych toto až tak nesrovnával, tam přeci jen jakýsi systém zabezpečení existuje.