Twitter Updates

    follow me on Twitter

      MacBook Pro 17 palečků, za 10 000 !!!

      Už jsem tu jednou psal o naivitě lidí, která se projevuje např. při koupi iPhonu od různých hajzlíků a podvodníků převážně na aukro.cz. Dnes jsem na Aukru narazil na další zajímavou nabídku. 7 zcela nových MacBooků Pro za 10 000,- platba samozřejmě předem. Přihazujících  lidí je opět víc než dost - neuvěřitelné. Prodejce samozřejmě nemá ani žádné hodnocení, kontakt pouze telefonicky, adresa chybí... 


      UPDATE:
      Tak se zřejmě na můj popud rozhodlo aukro tyto aukce zrušit a ušetřit tak celkem slušnému počtu lidí peníze, tudíž je odkaz nefunkční. Trochu jsem s tím počítal a udělal si předem screeny, aby sloužily jako důkaz pro nevěřící a jako varování pro naivní. Odkaz zde


      5 Comments

      gravatar

      A co je na tý nabídce nebezpečnýho? )Kromě typografický úpravy) (-;

      gravatar

      No nevím, myslím, že jsem nesrovnalosti popsal. Pokud Vám to ani tak nepřijde jako jasný podvod, pak to zřejmě už nevysvětlím.

      gravatar

      Na screenshotování webů je dobrý použít http://www.derailer.org/paparazzi/

      gravatar

      OK. Příště se polepším.

      gravatar

      jo, jo. Jsou to hajzlove, co jineho se k tomu da rict. Synovec uz takhle naletel s iPhonem, ale tohle je vazne masakr.