Twitter Updates

    follow me on Twitter

      Vypnutí Dashboardu


      Dashboard je dobrá věc. Je to ovšem také žrout paměti. Dokonce je to i žrout baterie. Nevím jestli je to jen u mě, nebo jestli je to normální stav, ale při prvním spuštění Dashboardu (např. po restartu), mi ukazatel výdrže baterie spadne i o 15 minut dolů. To se mi nelíbilo, ale nenašel jsem způsob, jak Dashboard vypnout nadobro, aniž bych musel restartovat počítač. Nakonec jsem přišel na jednu věc, která je mi v současné době známa jako nejrychlejší. V Activity Monitoru quitnout Dock. Ten se vypne, ale pak znovu naskočí i s před tím spuštěnými aplikacemi. Ovšem Dashboard je do dalšího puštění vypnutý.

      3 Comments

      gravatar

      Main Menu > Other Tasks > Disable Dashboard

      gravatar

      jasně že spadne výdrž baterie... žere to víc ramky, počítač má větší výkon = větší spotřeba....

      jinak existuje widget přímo do dawhboardu, kterým ho jednoduše (klikneš na tlačítko) quitneš - Dashquit
      http://elaum.free.fr/index.php?page=English/Dashquit

      gravatar

      Díky všem za návrhy.