Twitter Updates

    follow me on Twitter

      3GS stručné dojmy

      Dnes jsem si na poště vyzvedl iPhone 3GS 32GB black. Nechce se mi psát recenze, myslím že dojmy v bodech stačí. Kdyby někdo chtěl vědět víc, může se ptát.

      - Markantní zrychlení systému
      - To co nyní předvádí Safari je skvělé. Rychlost načítání, scroolování, náběh aplikace...Překvapilo mě to a brouzdám víc než dřív.
      - Nádech zabarvení displeje předělal Apple na GS víc do žtuta. Nemohu si na to stále zvyknout a vadí mi to.
      - Baterie vydrží opravdu déle. Ale jakmile se pustí Push jde to do háje a procenta mizí před očima (UPDATE: zdá se, že na vině je Nimbuzz. Aplikace šla z telefonu pryč a subjektivní dojem je ten, že Push sice nyní ovlivní výdrž, ale už baterie neklesá tak dramaticky)
      - Push mi funguje spolehlivěji než s patchem na 2G. V podstatě na IM+ dojde vše co má.
      - Moje kolíbka na nabíjení z iPhonu 2G se nedá s 3GS použít. To naštve
      - Síla přijímače GPS je slabá. V mém bytě GPS nechytím ani u otevřeného okna.
      - Kompas při navigaci je parádní stále nedoceněná (nebo spíš podceňovaná) věc.
      - Přemýšlím jestli jít do jailbreaku. Některé věci mi chybí (last.fm na pozadí, poof a pod.)
      - Nový povrch displeje je opravdu přínosem. Otisky nejsou tak vidět a když už vidět jsou, stačí jedno přejetí o rukáv a jsou pryč.
      - S VoiceOver jsem se neskamarádil. Asi nemám ten správnej přízvuk.
      - Podstatné zrychlení načítání Google Maps v aplikaci Maps dost zpříjemnilo práci s touto aplikací a učinilo jí použitelnou. Při posouvání mapy, nebo při fokusu dochází téměř okamžitě i k vykreslení a to i při EDGE připojení.

      6 Comments

      gravatar

      V jakém jazyce jsi zkoušel Voice Control? Předpokládám tedy, že v češtině není…

      gravatar

      V AJ. V češtině není. Podle některých dohadů by ale být mohl - časem. Ty dohady vychází z toho, že iPod Shuffle ma svůj VoiceOver v češtině a z toho, že krátce po uvedením FW 3.0 na iPhone byla čeština na jejich stránkách v souvislosti s VoiceContol uvedena. Pak ji smazali. Uvidíme.

      gravatar

      jak mam pls. zaridit format tel. c. v iPhone na tento +420 XXX XXX XXX? 3GS mi to dela takto +420 XXX XXXXXX :(, chci to prehledne, jako u 2G... dik.

      gravatar

      tady bohuzel neporadim. ja mam treba format +420XXXXXXXXX. Nejak to neresim. Zkousel jsem zadat nove cislo a vzdy to mam v tomhle formatu.

      gravatar

      oti gps jsem uz nekde cetl ze ma pomerne spatny prijem,skoda
      ale snad to nebue zas hrozne

      gravatar

      V aute je signal dostacujici,takze to asi vazne neni tak zle. Co je ale horsi a dost me to obtezuje je dost casty pozadavek na kalibraci kompasu.