Twitter Updates

    follow me on Twitter

      Jak zapnout Genius Mixes v iTunes 9

      Novou funkcí v iTunes 9 jsou Genius Mixes. V podstatě jde o automatické poskládání 12 alb která obsahují stejné druhy písní od různých interpretů z vaší hudební knihovny. Je to celkem fajn věc. Máte chuť na něco tvrdšího cestou po městě? Vyberete si album, které obsahuje pouze rockové pecky. Máte chuť na Chill Out při nákupu v supermarketu? Ani tady vás Genius nezklame. Album má připravené. Samozřejmě toto šlo řešit už dříve, za použití filtrů typů skladeb, jenže když ono je tohle líbivější a pohodlnější :)












      Mě se ale po instalaci nových iTunes 9 tato funkce v postranním panelu pod Genius položkou neobjevila. Pokud ji tam nemáte také, pak použijte následující postup:

      V iTunes menu vlezte do "Store" a poté zvolte "Update Genius"

      Je možné, že vám to hodí hlášku o nedostupnosti serveru a podobně. Zkoušejte to tedy dokud se věc nepodaří. Mě to vyšlo na čtvrtý pokus. Po updatu se vám v iTunes ukáže ikona Genius Mixes (viz níže).


















      V případě, že chcete mít tohoto "Génia" i v iPhonu, zaškrtněte si v iTunes v okně nastavení synchronizace Music položku Genius Mixes a vyberte alba o která máte zájem.












      Po synchronizaci iPhonu s iTunes se vám ukáží Genius Mixes i v iPodu.

      11 Comments

      gravatar

      hm,tak snad mi to k něčemu bud, dyž mám i českou hudbu

      gravatar

      Tak jsem to zkusil asi 20. a pořád to píše máme technické potíže.

      Jinak jsem to zkoušel uplynulý týden několikrát a nic :( asi mi tato služba není souzena?

      gravatar

      tak pomohl Google, stačilo dát AJ na první místo v zajicích v záložce Languages v systémovém nastavení a logout.

      gravatar

      Ti zajíci jsou ale mocní :-)

      gravatar

      Funkce Genius byla novinkou ve verzi 8 :)
      http://www.mujmac.cz/art/multimedia/itunes-genius-video-27-3-09.html

      gravatar

      Ale zde píšu o Genius MIXES, který je novinkou.

      gravatar

      tadle služba je pro Čechy trochu na nic... u poloviny pisnicek mi to totiz napíše:
      "Genius is unavailable for this song"

      gravatar

      Genius MIXES prece nemuzou psat neco o nedostoupnosti. Rovnou vytvori alba z toho co mas na disku. Tebou zminenou hlasku hodi "klasicky" Genius a to je znama vec. Nasi "umelci" proste nejsou natolik svetovi, aby byli v databazi kterou odesilaji uzivatele na Genius server k Apple.

      gravatar

      Ahoj!
      Tak mám pocit,že dělám vše jak je popsáno a stále se mi Genius Mixes stále neobjeví :-( (ale Genius normálně pracuje) ,nejspíš je chyba na mé straně,ale už mě nic nenapadá.
      Děkuji za jakoukoli radu Petr

      gravatar

      Taky nevím co dělat ..: je to děs nechápu proč Apple nemůže fungovat v Evropě jako v us a potom se divi JB ??? Já už ani ne ... Wojtech