Twitter Updates

    follow me on Twitter

      Synchronizace kontaktů Address Booku s Googlem ve Snow Leopardovi

      Ne příliš propagovaná novinka v Address Booku Snow Leoparda je vylepšení synchronizace s kontakty na Googlu. V předešlé verzi bylo možné synchronizovat kontakty také, bylo ovšem ještě nutné mít toto povoleno v iTunes pro iPhone. To mohlo být pro někoho nežádoucí. Nebo bylo možné využít aplikací třetích stran, kde ovšem nedocházelo ke klasické synchronizaci, ale pouze k přenesení kontaktů jednorázově. Nyní probíhá synchronizace Address Book - Google přímo a bez problému včetně fotografie u kontaktu.
      Nastavení je v Preferences Address Booku.

      5 Comments

      gravatar

      Problémy jsou zatím dva, Google si přehází pole Title, First Name a Middle Name, takže s tím se musíte na své straně smířit. A poté dobnost a to problém s gamou u fotografií - po synchronizaci jsou fotografie tmavší (ačkoliv to je možná ještě pozůstatek z Leoparda, nevím). Ale jinak fajn věc vlastnost.

      gravatar

      Prehozeni First a (u me) Last name se udalo pouze u nekolika kontaktu. ty se mi nasledne v Address Booku zdvojily. Poznal jsem je mimo jine podle toho, ze u nich chybelo zadane datum narozeni kontaktu. Ale promazani v pocitaci trvalo cca 5 minut a pote uz vse slapalo normalne. Co se tyce barevnosti fotek, tak to mi neprijde, ale je pravda, ze to je pro me nepodstatna vec.

      gravatar

      Mě se krom zdvojených kontaktů špatně synchronizovaly i přezdívky (nicknames). V googlu označovaná asi jako Oslovení, ta se totiž na google vůbec nepřenesla a spolu s odkazy na webové stránky zůstala jen u mne v adress booku. U téhle služby mají ještě co zlepšévat :) i když za ty fotky u kontaktů dávám pochvalu.

      gravatar

      Taky se mi po aktualizaci s Google nezobrazuji obrazky na iPhone ve fullscreenu, ale pouze jako male obrazky. Tzn. zrejme se dojde ke zmene velikosti nebo komprimaci. Mate podobnou zkusenost?

      gravatar

      Nevím kde dělám chybu, ale o když zaškrtnu, doplním, tak se mi nic nesynchronizuje:( Kde může být problém? Přitom G contacts a iPhone se mi normálně synchronizují. Václav