Twitter Updates

    follow me on Twitter

      iPhone

      Když už jsem se dostal koupí maca do toho Světa za zrcadlem, začal jsem zjišťovat, že poslední co mi chybí jsou Windows. Před 1/4 rokem, kdyby mi tohle někdo řekl, neuvěřil bych mu ani za mák. Nakonec na OS X jsem přešel až po tom, co Apple přešel na Intel a bylo jisté, že na těchto strojích budu moci provozovat i Windows. Do té doby jsem si totiž myslel, že Windows budou stále to hlavní, na čem budu dělat to, na co jsem byl zvyklý. Po 4 měsících můžu říct, že opak je pravdou. Dokonce jsem si Windows ani na mého Macka nenainstaloval(!). Na vše co jsem používal na Windows jsem našel na OS X adekvátní náhradu. Kolikrát mnohem lepší, než byla na Win (viz Logic Pro, nebo Office od Microsoftu . Mimochodem Office 08 jsou úžasné). Jediná věc která mě tedy nutí používat Windows je můj chlebodárce, který provozuje Domino server a jako mail aplikaci Lotus Notes. Ty mi nenainstaluje jinam, než na služební (tedy Win) notebook. Což je z bezpečnostního hlediska logické.

      Do Apple jsem se jednoduše zamiloval. Dokonce jsem začal toužit i po iPhonu. Po věci, která mě zprvu vůbec nezajímala, ale až s použitím svého maca jsem si začal představovat její využití. Bohužel neznám nikoho, kdo by mi iPhone mohl z USA přivézt. Kdyby jste tedy někdo měl cestu, nebo možnost....byl bych moc rád.

      3 Comments

      gravatar

      No, pokud vydržíte do konce týdne, budu mít na svém blogu něco málo adres prodejců v ČR včetně cen, dostupnosti...

      gravatar

      Když jsem vydržel do teď, vydržím i do konce týdne :)
      Díky

      gravatar

      Zdravím, tak jsem se konečne dokopal k dokoncení článku. Podrobnosti o iPhone koupi:
      http://hledamte_najdute.bloguje.cz/622965-kde-a-jak-koupit-iphone-v-cr.php