Twitter Updates

    follow me on Twitter

      Skype a Leopard


      Po instalaci Leoparda jsem začal mít problém se Skypem. V případě, že jsem ho jednou spustil, pak vypnul, druhé spuštění již nebylo možné. Na internetu jsem se dočetl, že příčinou je nový systém fungování firewallu v Leopadru (viz článek na firstnetu). Řešením je vždy Skype přeinstalovat, což není jaksi pohodlné (i když instalace programů v OSX je oprati Windows diametrálně rychlejší a přívětivější). Je tu ovšem ještě jedna možnost, kterou jsem použil já. Zamknout aplikaci Skype. Je sice po případném dalším spuštěním potřeba vždy odkliknout inf. okno, ale je to stále pohodlnější než reinstall. Navíc Skype zas tak často nevypínám.

      UPDATE:
      Update Leoparda 10.5.1. tento problém vyřešil. Musíte ovšem ještě jednou přeinstalovat Skype.

      4 Comments

      gravatar

      jestli by nebylo lepší používat něco jinýho než skajp :-D

      gravatar

      Skype je prasarna.. (: Nepouzivat.

      http://www.root.cz/clanky/10-duvodu-proc-nepouzivat-skype/

      gravatar

      Tchenda: Jestli by nebylo lepsi napsat, co konkretniho mi muze Skype nahradit tak, aby i vsichni lidé které v kontakt listu mam nemuseli instalovat neco jineho....

      Offler: To desatero znam, nic z nej mi nevadi natolik,abych prestal pouzivat.

      gravatar

      Jj, už o tom taky psal polov na mac-info. Skype jsem tedy ani nenainstalovala (stejně jsem ho měla jen chvíli na Tygrovi, dokud se nekoupil iChatUSBCam ;-))