Twitter Updates

    follow me on Twitter

      Stacks - ikony

      Jedna z věcí, která se mi na Stacks nelíbí je, že jim ze systému nelze trvale přiřadit jednu ikonu. Objevilo se pár rad, z nichž jedna byla přidat do složky ikonu jejíž jméno začíná nulou a stack pak nastavit na řazení dle jména. To mi ale vůbec nevyhovovalo u složky s downloads. Potřeboval jsem v ní mít soubory řazené podle data stažení, ne podle jména. Na internetu jsem našel spásu. Sadu krásných ikon, které po přetažení do daného stacku nejsou závislé na třídění dle abecedy, ale díky tomu, že mají přiřazeno datum změny na rok 2010 (přes terminal se dá nastavit i delší), jsou první i při řazení dle data. Jednoduché a pěkné. Více info naleznete zde

      Tato příhoda mi vůbec připomněla jednu z věcí, která mi na OS X vadí. Je to nepochopitelné ignorování začlenění základních maličkostí do systému. Nechápu například, proč si musím kvůli refreshnutí findera stahovat doplňkovou aplikaci. Nastavení výchozí ikony pro Stacks je podobné. To samé platí pro dost věcí v Safari...

      2 Comments

      gravatar

      Šikovný ikonky, díky za tip :-)

      gravatar

      Pro refreshnutí Finderu stačí vyvolat Force Quit pomocí JABKO+ALT+ESC.

      Pomocí stejného příkazu pak lze bezbolestně "utnout tipec zlobivé aplikaci" kterékoli, nejen Finderu.