Twitter Updates

    follow me on Twitter

      Další jablíčko do sbírky

      Tak dnes mi dorazila zásilka z eBay z Philadelphie. Jako neuvěřitelný žrout hudby jsem už delší dobu chtěl pořídit AirPort Express. Cena u nás mi ale přišla přemrštěná (cca 2600,-) a vždy se našlo něco, co bylo důležitější/potřebnější ke koupi. Na eBay se ale objevila nabídka zcela nového AirPort Expressu za cenu 1300 Kč i s poštovným. Takže jsem klikl a koupil. Na Aukru jsem si pak pořídil za 120 Kč AV kabel, který se prodává v obchodě za více než 600 Kč, abych mohl AirPort připojit k věži. Ušetřil jsem tak téměř tvě tisícovky a to potěší.
      Instalace neproběhla úplně podle mých představ (Macek dlouhou chvilku odmítal Express najít a zobrazit), po 30 minutách ale vše šlape a já si v obýváku posluchám přes iTunes v Macbooku hudbu kterou mám uloženou v Time Capsule a to vše ovládám z křesla u kafíčka iPhonem a prográmkem Remote. A pak že život stojí za hov... Alespoň dnes tomu tak není

      2 Comments

      gravatar

      Zajímalo by mě jak to tedy funguje. Z toho obrázku v linku nejsem moc chytrý. K čemu tedy máš připojenou tu audio sestavu? K macbooku? A z iTunes v macbooku přehráváš hudbu uloženou v Time Capsule?


      Nejde mi do hlavy, k čemu je vlastně připojená ta audio soustava.:-)

      gravatar

      Ta audio sestava je pripojena k AirPort Expressu v obyvaku. Chyta signal prave z pracovny, kde mam MPB s iTunes. Vsechno audio mam na TimeCapsule vedle nej.
      jeden obrázek jeste tadyNebo tady.