Twitter Updates

    follow me on Twitter

      MobileMe novinky podle Applu

      Apple ve snaze napravit víc než pošramocenou pověst MobileMe spustil Apple stránky, které měly dle názvu - MobileMe NEWS -  informovat o novinkách, které se této služby týkají. Jenže Apple zřejmě na novinkách moc nemaká. Během posledních měsíců se nic nezměnilo, slíbené funkce ne a ne přijít. No a tak na webu s novinkami čteme pouze návody k nastavení běžných funkcí, nebo informaci o vydání control panelu pro Windows. Mno, představoval jsem si to trochu jinak.

      3 Comments

      gravatar

      Tak jsem si zadal do Google vyhledat MobileMe Control Panel v. 1.2. - abych vůbec věděl co to je, protože mi to pořád chodí do PC jako "novinka" v Apple Software Update a narazil jsem na tuto stránku. Může mi prosím někdo objasnit, co je to vlastně zač ten MobileMe Control Panel v. 1.2. ? Děkuji za odpověď!

      gravatar

      PODEPSANÉ příspěvky jsou slušnost. Díky

      OH sorry - také nesnáším anonym a tak se omlouvám - snad bude stačit jméno Karel :-) ale jiná nabídka zde není a registrovat se nehodlám.

      gravatar

      Zdravím Karle. Control Panel není nic jiného, než položka v System Preferences ve Windows, kde si nastavíš možnosti synchronizace pro MobileMe. K tomu, aby bylo možné použít poslední verzi, je nutné mít nainstalovány iTunes 8.
      http://itnerd.files.wordpress.com/2008/07/mobileme.jpg