Twitter Updates

    follow me on Twitter

      Konečně! Nový Cinema Display.

      Nestává se, že bych tu nějak komentoval keynote. Informace z nich se vždy objeví na každém blogu, takže je to vlastně nošení dříví do lesa. Teď ale udělám výjimku,  protože byl představen výrobek, na který si už delší dobu brousím zuby... Cinema Display! Zajímavé je, že zrovna uvedení Cinema Displaye nebylo často tipováno a objevilo se v podstatě až dva dny před keynote a to ještě jako hodně nepotvrzená věc. 
      Je to snad nejdéle neaktualizovaný výrobek od Applu a měl jsem stále cukání jej koupit a použít ho tak v ložnici jako druhý TV navíc propojený s MacBookem Pro. Teď mohu být rád, že jsem odolal. Nové displaye budou mít design iMacu a budou mít vestavěnou kameru (iSight). Podsvícení bude LED, 24" a 1920x1200 rozlišení. 3x USB. 
      Po dlouhé době keynote, která mi udělala radost!

      2 Comments

      gravatar

      Jen se obávám, že si tenhle LED displej moc neužiješ, pokud si zároveň nekoupíš i nový MacBook: má připojení jen display port, oficiální podporu jen nových MB / MBP / MBA a neexistuje redukce ze "starých" DVI na tenhle displej...

      Luděk

      gravatar

      hm,to mi pri tom prvotnim prohlizeni uniklo. No co se da delat. Snad nekdo bude casem prodavat nejaky prevodnik. A kdyz ne,tak jsem alspon usetril penize.