Twitter Updates

    follow me on Twitter

      It´s done.

      Tak a je po keynote. Apple opět předvedl, že dokáže věci dokonale utajit, což bývá poslední dobou to nejzajímavější na celé akci. Znovu se stalo, že ti co jsou "uvnitř" toho vědí víc než sám Apple. Nu což, dnešek byl pro mě zklamáním a největší radost mi tak udělal paradoxně Google s Picasou. Mac mini nebyl představen a jeho současný prodej se tak stává trapností. To je pro mě největší zklamání. Pověsti o iPhonu nano jsem nikdy nevěřil, protože jsem nechápal jeho smysl. Vlastně ani novým iMacům jsem nevěřil, nejsou zas tak zastaralé. Představený iLife mě překvapil, ale pro mě nepřináší nic zásadního. Počítal jsem, že Garage Band se bude přibližovat trošinku Logicu, ale směr je opačný. Bude to výce hravý program. iWork nepoužívám, protože jeho nekompatibilita s klasickými MS Office je stále velká (vlastně stejně jako je tomu u samotných MS Office pro Mac) a veškeré designově vyvedené blbůstky co nabízí se stejně nezobrazí uživatelům na Win strojích a těch mám kolem sebe stále 99,9%. Jde samozřejmě o subjektivní názor, a protože tenhle blog je můj, mohu si ho dovolit (ozvalo se ego). Určitě se najdou lidé, kteří budou mít radost ze 17" MBP, nebo ze změn v iTunes, ale řekl bych, že v Čechách jich moc nebude.

      4 Comments

      gravatar

      Konecne jeden z mala nazoruna letosni keynote se kterym se lze ztotoznit do posledniho pismene a to vcetne nazoru na iphone nano. diky.

      gravatar

      Přidal bych se. Také mě keynote zklamala. A souhlasím i Picasou. Přecházím na ní. iPhoto vlastně přidalo pouze funkce, které Picasa má, ale rychlostně se nedají tyto programy porovnat. Ještě bya to chtělo v Picase events, pak bych byl maximálně spokojený.

      Jakub V.

      gravatar

      A mě osobně keynote nezklamala :-) Nic jsem si od Macworldu nesliboval a tak mě naopak nový iLife a iWork potěšil. Oba balíky používám rád, obzvláště pak iPhoto, kdy se nové funkce jako Faces, Places a integrace s Facebookem a Flickrem nedá nazvat jinak než prostě dobrý krok dopředu.

      Nové keynote je také fajn, akorát připravuju jednu prezentaci a nové efekty a zároveň vylepšené zázemí pro přednášejícího mi taktéž udělalo radost.

      17" MB Pro je spíše zajímavý, než pro mě nějak lákavý. S Mac Mini souhlasím, ale co mě mrzí víc, že nepadla ani zmínka ke Snow Leopardovi :-)

      gravatar

      :-) ja teda souhlasim taky ale souhlasim i s QuickShare, ja totiz taky nic necekal takze iwork a ilife potesil, fandim jim a pokud to do budoucna poradne vyladi (myslim tim kompatibilitu s microsoftem, kterej bohuzel opravdu pouziva masa lidi a jeste ke vsemu jsem zjistil ze na nekterejch skolach ho proste lidem vnucuji jako jedinej:-( kur*a to sem se nas*al) tak to urcite bude balicek super programu. na upgrade macminiho se ale taky tesim, hlavne grafika, jen me desi ze naslednej upgrade nam z miniho sunda i fire-wire a tim me pekne na*erou :-/ no uvidime
      micker