Twitter Updates

    follow me on Twitter

      První krachy s iPhonem

      Tak dnes při brouzdání a stahování pošty se mi iPhone kousnul a to tak, že totálně. Nepomohl ani restart. Nešel ani vypnout. Jediné co chtěl bylo, abych ho připojil k iTunes, které mi s velkou pompou řekli, že je v Recovery módu a že musím provést recovery s updatem. Strach začal vystrkovat růžky. Ovšem od člověka co si říká "Almi" mi bylo porazeno, abych zkusil zcela nový způsob odblokování za pomocí ZiPhone. Neměl jsem prakticky co ztratit (jen všechna data, která jsem si do iPhonu už namastil). Stánul jsem si tedy ZiPhone, dále přes příkazový řádek jsem ho spustil a dal příkaz k odblokování. Jaké bylo mé překvapení, když byl během 2 minut telefon nejen zprovozněn, ale navíc v původním stavu a se všemi daty!!! Myslím, že ZiPhone je revoluce co se týče odblokování, odpadají pracné procesy downgradu a následných Jailbreaků, která jsem tu včera popisoval. Kdybych o něm věděl už včera, měl bych vše hotové za 15 minut. Ty lidi co tohle vymejšlí jsou blázni. Ale díky za ně.

      2 Comments

      gravatar

      No jo no. Děláš s telefonem to co bys neměl a pak se divíš, že něco nefunguje. To je jako instalovat OS X na nepodporovaná PC (tedy non Apple) i když hw zhruba odpovídá a pak se rozčilovat jak je systém nestabilní, co všechno nefunguje a pod.
      Prostě o tom co se s produktem má dělat rozhoduje výrobce a "šikovný" uživatel, který funkce pozměňuje (i kdyby šlo o rozšíření) se vystavuje sám riziku například ztráty dat.
      A ne, nemyslím si, že by se to nemělo.

      gravatar

      Vůbec nevím ,co to tu plácáš milý anonyme. Dělám něco s telefonem, co bych neměl? Jako co (nemluvíš o unlocku, viď)? Narážku na instalaci OS X na nepodporované PC už nechápu vůbec. Nevím, kde jsi vzal to, že se rozčiluju. Naopak, v takovém klidu už jsem dlouho nebyl. Přeji ho i tobě. Dobrou.