Twitter Updates

    follow me on Twitter

      BusySync aneb synchronizace PIM na jedničku


      Jak už jsem tu psal, kalendář a úkoly, tedy PIM aplikace jsou pro mě zásadní a nepostradatelná věc. Jsem spokojeným uživatelem gCalu který používám hlavně kvůli možnosti sdílení kalendářů s kamarády, případně rodinou. K synchronizaci gCalu a iCalu jsem do teď používal gSync. Jenže ten byl od uvedení Leoparda nepoužitelný. Sice proběhl nějaký pokus o update, ale ten také nepracoval jak má a nakonce jsem ho raději přestal používat úplně. Narazil jsem úplnou náhodu na alplikaci jménem BusySync. Stáhnul, nainstaloval a musím říct, že jsem v sedmém nebi. Synchronizace probíhá bez sebemenších problémů, rychle a pohodlně. Pokud chcete synchronizovat nejen mezi dvěma Macy, ale i mezi Google kalendářem a Macem, pak je nutné stáhnut 2.0 Public Betu, která by ale měla vyjít ve finální verzi během následujících týdnů. Cenově je BusySync oproti konkurenci také napřed. Za časově NEOMEZENOU licenci zaplatíte při dnešním kurzu dolaru cca 350,- což je cena víc než příjemná a protože synchronizace všech kalendářu které v gCalu resp. iCalu mám proběhla opravdu bez chybičky (následně tedy i s iPhonem), neváhal jsem a koupil. Teď už jen čekat, aby se objevil nějaký alespoň trochu použitelný kalendář v iPhonu (Agendus by by nejlepší) a bude to.

      0 Comments