Twitter Updates

    follow me on Twitter

      Kompletní backup iPhone

      Narazil jsem na program, který dokáže zálohovat iPhone. A to tak, že kompletně. Jmenuje se iBaReS a ke stažení je zde. Mimochodem do dnešního dne se mi na iPhonu nepodařilo rozchodit SSH, které samozřejmě k provozu iBaReS budete potřebovat. Dělal jsem vše možné a ani pokusy o otevření přes Terminal v iPhonu nepomohly. Dnes jsem v Sources iClarified našel program OpenSSH, který mi po instalaci najednou SSH zprovoznil. Konečně.

      2 Comments

      gravatar

      Ved OpenSSH je zakladny SSH demon v iPhone - to je ten, ktory "zprovozni" SSH v iPhone. Akym inym sposobom si chcel SSH v iPhone rozbehat??? Terminal je len terminal, SSH demon musi uz v iPhone bezat.

      gravatar

      nebezel. Tim bych to utnul. Staci se podivat po forech na netu. Je to casty problem.