Twitter Updates

    follow me on Twitter

      WWDC

      bylo pro mě zklamání. Čekal jsem asi víc, nicméně poslední 2 roky se stává pravidlem, že jsou fanoušci Apple z tohoto dýchánku mírně zklamaní. Celé to bylo o iPhonu, z toho hodina o aplikacích. Žádný HW (kdy už budou nové monitory? Nebo je snad ještě někdo kupuje?), nic o OS X (jen malá zmínka o Snow Leopardu). Dokonce ani podrobnější informace o 2.0. updatu SW do iPhonu. Ten byl zmíněn tak letmo, až mi přišlo, že to bylo úmyslně. Že se není čím chlubit. A tak jsem se ani nedozvěděl, jestli bude umět nový iPhone konečně doručenky, jestli bude umět přeposílání SMS, jestli se bude dát vyhledávat i v kalendáři, a co Safari a slibovaná možnost pouštět videa přímo z YouTube atd atd.... Ale řekl bych, že ne. Ostatně, teď může Steve s klidem říct "co bych za ty dvě stovky ještě nechtěl"

      No, hlavně že to má GPS vázanou na Google Maps. To určitě hodím TomToma do koše.

      4 Comments

      gravatar

      až tak bledo by som to nevidel, viď napríklad: http://www.engadget.com/2008/06/09/tomtom-already-has-iphone-navigation-software-ready-to-roll/ (všetko su to síce zase fámy, ale plno ich už bolo pravdivých aj :) )

      Treba si len počkať čo z toho GPS a vlastne aj ostatných vecí nakoniec vzíde :)

      gravatar

      Já to beru, ovšem předpokládal bych, že když už je největší (a řekl bych že jediná) přednost nového iPhonu integrované GPS, proběhne prezentace například právě s TomTomem.

      gravatar

      TomTom v americe? a není tam náhodou třeba jiná, místně významější firma?

      A nechtěli by ste převrat každý měsíc? Myslim, že Apple dělá v poslední době hodně. Jenže zvýšení RAM a zvětšení HDD už nám nepřijde jako vylepšení.

      gravatar

      No tak když chci představovat výrobek, který budu launchovat nově v Evropě, tak bych tam dal pro potenciálního zákazníka zajímavou aplikaci. Tedy např. TomTom.

      Nechci převrat každý měsíc, ale WWDC není každý měsíc. A zvýšení RAM a zvětšení HDD jako zázrak neberu.

      Pro mě osobně je největší "revolucí" která z WWDC vzešla snížení ceny. Myslím, že to může mít ohromný dopad co se týče businessu s mobilními telefony. To mám na Applu rád. Udává směr.