Twitter Updates

    follow me on Twitter

      Kvalita fotek na Picasa Albu vs. MobileMe gallery

      Na pár dnů jsem si dal pauzu a vyrazil do krásných jižních Čech a pořídil si pár momentek. Na tom by ale nebylo nic zvláštního. Fotky jsem mírně poupravil v Aperture a poslal na Picasa Web Album. Co mě poté zarazilo bylo mizerné barevné podání fotek. Neodpovídaly tomu, co jsem upravil v Aperture. Zkusil jsem je tedy přenést na MobilMe a tam jsou v pořádku.
      Může mi někdo vysvětlit, co způsobuje onu "vyblitost" fotek na Google? Má někdo podobný problém?Podotýkám pouze, že jsem zkoušel přenést i originál velikost a výsledek byl stejně špatný.

      Update:
      Tak se zdá, že vina je na Googlu. Zřejmě tam funguje nějaký způsob komprimace, který museli zavést nedávno (při rozšiřování prostoru?). Když totiž přidám fotku do alba, které jsem přidával před rokem a je barevně v pořádku, ta samá fotka přidaná dnes je opět ve špatných barvách. Velmi dobře je ten rozdíl vidět na prvních dvou fotografiích v tomto albu.
      Tímto pro mě toto album naprosto postrádá smysl.

      5 Comments

      gravatar

      ...a je možné si přidat čárku pro MobileMe. :-)

      gravatar

      :-) Ne, pouze to ukazuje, ze se blizi Apokalypsa. Nic nefunguje a vsechno se hrouti.

      gravatar

      No, a proto i nadále zůstanu věrným uživatelem flickru :)

      gravatar

      Střílím od pasu, ale tipoval bych to na problém s ICC profily.

      gravatar

      no ale ono je to vse foceno stejnym fotakem, upraveno ve stejnem programu...