Twitter Updates

    follow me on Twitter

      Time Machine


      Tak pár dní dělám s Time Capsule (TC) a Time Machine (TM). Není to až taková pohoda, jak jsem si představoval při koupi. Po dvou dnech mi přestal TM šlapat a nebylo možné dokončit započatý backup. Nepomohlo ani smazání adresářů. Kouslo se vždy všechno a někdy jsem musel provést hrad reset notebooku. Jediné co zabralo bylo kompletní smazání Sparse Disk Image Bundle, který se pro zálohy vytvoří na TC. To ovšem znamenalo mnoha hodinový první backup :-/ Teď zatím vše šlape.
      Co mě velmi zklamalo je systém, jakým TM provádí zálohy. Nemožnost použít s TM Aperture je překvapující. Zjímavé, že s iPhotem si TM rozumí a fotky z iPhota je možné bez problému obnovit. U Aperture to tak není a v případě, že chci obnovit nějakou smazanou fotografii z Aperture, mám zřejmě smůlu. To samé platí o Logicu. Dost mě to štve. Obnovit nemohu ani smazanou událost z iCalu....Asi chci moc, nebo nevím, ale pak mi TM přijde jako polovičaté řešení.

      0 Comments