Twitter Updates

    follow me on Twitter

      iPhod Shuffle, aneb opravdu to chceme?

      Nepíšu tu o iPodech, ani necituji jiné uživatele, ale tentokrát bych si dovolil udělat výjimku. A to z toho důvodu, že jeden komentář v diskusi k článku o novince iPod Shuffle který umí nově říkat posluchači jméno skladby, mě velice pobavil. V podstatě tak vystihl vývoj "věcí s přidanou hodnotou" který Apple v poslední době provozuje. Tak tedy zde je onen komentář:


      Že se vám do toho pletu, pane Pařízek, ale to, která skladba právě hraje, to nemusíte hlásit. To přece slyšíte.
      Pařízek: To je pravda. Erno! Tu skladbu, která právě hraje, to nemusíte hlásit. To přece slyším!

      3 Comments

      gravatar

      No a třeba mně to nepřijde moc vtipné, protože funkci VoiceOver vítám jako hrom... Ono se sice řekne, že to, co hraje, člověk slyší, ale když si nacpu do iPodu úplně nový skladby (celou novou desku, celou "nově sehnanou" diskografii mně doposud neznámé kapely), tak mě celkem potěší, když se dozvím, jak se třeba jmenuje písnička nebo deska co zrovna hraje. A to už vůůůbec nemluvím o kompilacích, kde co skladby, to jiný interpret... Takže bych byl v těch jednoznačných odsudcích opatrnější...

      gravatar

      Nešlo o jednoznačné odsouzení. Pobavila mě trefnost toho komentáře ve spojitosti se scénou z onoho filmu. Každému sedne něco jiného. Já bych to v případě např. iPhonu vypnul.

      gravatar

      no ja sem teda asi spatne tu funkci pochopil, ja myslel ze je tam hlavne krz mozny preskakovani po iterpretech a tak, proste nahrada za dispaly. nebo se pletu?
      micker