Twitter Updates

    follow me on Twitter

      mp3 convert


      Delší dobu hledám na Maca program podobný tomu, který jsem používal na Windows. Protože používám digitální fotoaparát k nahrávání skladeb naší kapely ze zkušebny, potřebuji po přetažení *avi souboru do počítače tento jednoduše ořezat a překonvertovat do mp3. Ve Windows jsem na to používal jednoduchý (a o to úžasnější) prográmek AVConverter. Bohužel se mi nedaří za něj najít adekvátní náhradu na OS X. Byl bych vám tedy vděčný za nějaký ten tip.

      7 Comments

      gravatar

      ...skus "Switch", ale neviem, ci pozna .avi...

      gravatar

      ...to se mi nezdá... Kdysi jsem s ním koketovala a pořád tvrdil, že nemám nainstalovaný flip4mac, tak jsem se na něj vykašlala a koupila easyWMA. :-D

      Na extrakci zvukové stopy používám AudioExtract - prostě funguje. ;-)

      Ořezávala jsem (kdysi) pomocí programu Explicit - určí se místo a program rozdělí na dva díly. Jistě existuje něco lepšího, ale pro mé potřeby (uříznout kousek avi) to stačilo.

      gravatar

      Jde mi o to mít na ořezání i konverzi jeden program. Jinak bych mohl už nyní použít QuickTime Pro (ořezat a převést na wma) +iTunes (převést z wma na mp3).

      gravatar

      No do QuickTime je dobré doinstalovat flip4mac WMV, dále doporučuji také Perian (kodeky) - vše zdarma. A pak stáhnout freeware z http://www.ecamm.com/mac/free/, který umí ze souborů přehratelných QuickTimem extrahovat audio (je tam toho víc co stojí zato, nejen freeware).

      QuickTime Pro toto umí a další věci. Jinak lze k osamostatnění audia použít iMovie (iLife) :-o - ten je se systémem k novému počítači.

      gravatar

      flip4mac i Perian mám. Nicméně ty mi nezajistí, že mi QT překonvertuje do mp3. Ale ty Movie conversion tools se zdají být jako dostatečé. Convertuje to rychle a bez problému. Jen mě mrzí, že convert a střih nejde udělat v jednom programu. Ale lepší než drátem do oka... Díky

      gravatar

      A co takhle Mpeg streamclip? Umí jak jednoduchý střih, tak konverzi do MP3. A je free.

      gravatar

      Díky, zkusil jsem, ale asi zůstanu u movie conversion tools a strihu v QTP.