Twitter Updates

    follow me on Twitter

      Universal Binary


      Když si nyní budete pořizovat nového Maca s OS X, bude to s procesorem od Intelu (jedna z výhod pro switchery mimo jiné je, že lze díky tomu na Macích provozovat i Windows). Přechodem na Intel a novou platformu bylo potřeba změnit i aplikace (zjednodušeně řečeno) pro Intel platformu. Nicméně je stále hodně aplikací, které jsou napsány pro starou PowerPC platformu. Ty běží samozřejmě pomaleji, protože je potřeba emulace (Rosseta). Není to něco extrémního, vlastně je to stejně rychlé jako spouštění na mém Dellu s Windows (Microoft Office) :), ale přeci jen je více zatěžován procesor a rychlost na UB by byla znatelnější.
      Na New Mac Tipu jsem našel radu, jak zjistit, jaké programy mám UB a jaké PowerPC. Opravdu mě zarazilo, že cca 1/3 z programů co mám je ještě na PowerPC (HotSync a všechno na mého Palma, soft na mou tiskárnu Canon...). Celkem mě překvapuje, jak dlouho trvá tvůrcům softwaru updatovat jejich programy na platformu Intel.

      0 Comments