Twitter Updates

    follow me on Twitter

      eBay a první aukce

      Tak jsem se rozhodl stát se uživatelem eBay. Odolával jsem dlouho, protože mi ten systém připadal nepřehledný a neměl jsem čas a náladu se s ním zaobírat. Ovšem vývoj v naší banánové republice, kdy i přes výrazný růst naší měny zůstává vše stejně drahé jako před rokem mě dokopal k tomu eBay zkusit. Založil jsem si účet, zaregistroval si PayPal a šel nakoupit. A co že byl onen první nákup? Sám tomu nerozumím, ale bylo to MobilMe. Ano, to MobileMe, na které tady neustále pouštím hromy a blesky. Jenže já z nějakého důvodu ten Apple miluju. Jsem mu věrný a věřím, že to vychytá. Navíc ta cena... Šel jsem do aukce, kde jsem vyhrál MobileMe za 850, což je úspora oproti běžnému obchodu u nás zhruba 1600,- a oproti update přímo z MobileMe 1000,- Protože šlo pouze o kód (v té krabici vlastně nic jiného není) a nebylo mi tedy potřeba do CZ nic posílat poštou, ušetřil jsem i za poštovné. 70 korun na měsíc mi už přijde schůdné.
      Protože jsem ale od narození tak trochu smolař, den po vyhrané aukci oznámil Apple, že prodlužuje trial o dalších 60 dní, takže kód mám uschován a budu se modlit, aby ho kupující neprodal ještě někomu a já v listopadu neměl pár čísel a písmenek za 850 korun :)

      A když už píši o MobileMe, nemůžu si zase nerýpnout. Uživatelům Windows není z nějakého záhadného důvodu umožněno synchronizovat složky v PC s iDiskem, což u Maca jde (a u předchůdce MobileMe - .Mac to šlo také). Podle mého je to dost zásadní služba a sám bych jí na svém služebním notebooku potřebovat pro zálohu pracovních složek. Je tu tedy dost nefér situace, kdy uživatelé Windows zaplatí stejnou cenu za službu, která toho umí méně, než na OS X a to mi přijde nefér.

      2 Comments

      gravatar

      Dle tvých následujících příspěvků mě napadlo, jestli budeš MobileMe vůbec využívat...

      Jak to vidíš?? Využiješ koupenou licenci?

      gravatar

      V současné době ho používám ve spojení s iWebem, které je poholdné. Občas hodím něco na iDisk pro kolegy. Ten bych využíval víc, kdyby bylo možné jednotlivé složky heslovat. Poslední věc co používám je album, a to ve spojení s iPhonem-odesílání fotek přímo na MM z něj. Problém je, že to album je velice pomalé a lidem s Windows se často ani fotky z alb nezobrazují.