Twitter Updates

    follow me on Twitter

      MobileMeNee - můj soukromý závěr

      Trial se blíží ke konci a je tu otázka zda zaplatit, nebo ne. Dnes mě opět naštval kalendář na MM. Schůzka zadaná včera v MM se mi v telefonu do teď neukázala. Vzhledem k tomu, že tam mám dost věcí pracovních, může to způsobit i nepříjemnosti, což si služba která je placená (a drahá) nesmí dovolit. Takže mé rozhodnutí je nepokračovat a zůstat u alternativ, které jsou dle mého lepší, protože:

      Calendar gCal: zadarmo, 10x (ano, opravdu) rychlejší načítání, spolehlivý, v češtině, notifikace SMS, push díky Microsoft Exchange a službě NuevaSync - překvapivě spolehlivější než "push" na MobileMe. NuevaSync také zatím zdarma.
      Gallery Picasa: rychlejší, zobrazí se každému, zdarma, více vychytávek (mapa kde bylo foto pořízeno atd), v češtině (nebaví me vysvětlovat rodičům, co že je to to "subsribe, upadáte, carouzel...")
      Mail gMail: zdarma, místa víc než dost, spolehlivý. Integrované kontakty, takže vlastně dvě mouchy jednou ranou
      iDisk: Jediná služba, za kterou nemá Google náhradu, ovšem freemailové služby jsou zdarma a i kdybych chtěl něco placeného, budu se pohybovat na max. třetině ceny. Navíc lze pro ukládání souboru použít i gmail. Sice zde již není ona itegrace s ostatními službami, ale neberte to, když ušetříte 2000,- za něco, co nefunguje, nebo je pomalé jak šnek.
      Synchronizace záložek: Nechápu, že není podporován Firefox. Na Windows Safari nepoužívám, takže tuto funkci bych nevyužil

      Tak a teď o co přijdu:
      Oddělené kalendáře v iPhonu (to mě mrzí nejvíc, ale u NuevaSync to mají údajně jako prioritu)
      Posílání fotek přímo z iPhonu do alba.
      Pěkně graficky vyvedené album.

      Mrzí mě to, ale MobileMe je první věc od Applu, která mě víc než zklamala. Měla by být zdarma jako beta do doby, než bude vše perfektně šlapat. V tomto případě to vidím jako zlodějnu.

      0 Comments