Twitter Updates

    follow me on Twitter

      MaxiMac

      Tak jsem se konečně dokopal k tomu, jít reklamovat vady mého MBP, které se za ten rok nahromadily. Konkrétně problém s mechanikou, která čte jen jím vyvolená média a podle samého klíče se rozhoduje i zda je vypálí nebo zničí, dále magnetický konektor napájení, který po čase vždy zhasne a nakonec baterie, která byla po 60 nabitích na 85% životnosti. Nevěděl jsem do jakého servisu jít (ne, že by jich bylo tolik), takže jsem šel tam, kde jsem Maca koupil - do MaxiMacu.
      Už informace které jsem dostal bleskově mailem mě povzbudili v tom, že se snad není čeho bát (přeci jen žijeme v ČR a známe kyselé obličeje prodavačů při reklamacích. Člověk si připadá, jak když si jde pro výpalný). Když jsem dorazil, napětí opadlo. Přístup k zákazníkovi je perfektní. Technik mi vzal notebook na dvě hodinky k sobě aby zjistil, jak se věci mají a po dvou hodinách zdělil, že: napájení dostanu nové, baterku dostanu novou, mechaniku dostanu novou. Vše šlo neuvěřitelně rychle, bez grimas obtěžování. Věci jsou objednané a do 14 dnů by měly být na obchodě. Zas jsem měl po dlouhé době štěstí a MaxiMac nemohu než doporučit.

      2 Comments

      gravatar

      také jsem reklamoval svůj MB, kde mi praskl vnitřní kryt vedle touchpadu. Reklamace také proběhla bez problému u firmy AWC Morava, s. r. o., ve které nejdříve do servisu objednali nový díl a až pak (po 25 dnech) chtěli abych dovezl počítač. Tedy mi ušetřili 25 dnů, kdy by počítač zbytečně ležel na servisu. A kryt, spolu s klávesnicí i touchpademe (bylo mi řečeno, že je to jeden díl) byl vyměněn do 4 dnů. skvělé... co víc dodat

      gravatar

      Taky mám výborné zkušenosti s obchodem MaxiMac, a jsem rád že v případné reklamaci (nedejbože) nebudu muset mít taky strach. :)