Twitter Updates

    follow me on Twitter

      Uzamčení systému


      Je to opravdu krize co se v současných dnech děje. Vše co mám v RSS čtečce na mě háže slovo iPhone, až mě to už začíná štvát. A protože Apple byl pro mě vždy o vykročení ze stáda (to už teď ovšem také přestalo platit a bojím se že Apple bude v CZ znamenat přesný opak, protože Apple bude pro většinu lidí znamenat právě iPhone), vykročím i nyní a dám informaci o něčem, co se iPhonu netýká.

      U Windows často používám uzamčení systému, když odbíhám od počítače. U Leoparda mi něco podobného chybělo. Nemyslím tím klasické Log Out, kdy se opravdu odpojím, ale pouze uzamčení. Možná to tam někde je, ale nenašel jsem kde. Teď už je to jedno, protože jsme našel aplikaci MacLoc, která efektním způsobem (rotace plochy, jako při přepnutí profilu) po kliknutí na její ikonu rychle zahesluje počítač. Po návratu stačí jen zadat heslo a pokračovat v práci.

      4 Comments

      gravatar

      Nestaci pouzit aktivny roh plochy, ktory spusti screensaver (samozrejme locknuty)? Potom netreba nikam klikat, staci zajst mysou do rohu (napr. pravy horny) ...

      gravatar

      To by možná stačilo, jenže já nechci mít nasteven screensaver na heslo. Chci si počítač zamknout jen někdy a ne při každém zapnutí spořiče.

      gravatar

      Díky za tip. Sám jsem něco podobného vyhledával, takže se to u mě na MacBooku rozhodně neztratí :-)