Twitter Updates

    follow me on Twitter

      Sekání iTunes 8.2

      Tak mi update na iTunes 8.2 přinesl akorát staré problémy které jsem měl v 8.0. Nepracují korektně s AirPort Express a vůbec mě neuvěřitelně štvou. Po konci skladby se další už nenačte (mám je na Time Capsule) a jediné co "pomůže" že restart iTunes. Ten toho ale zas tolik nevyřeší, protože po nějaké době se  vše zopakuje. iTunes jako by nemohli z Time Capsule číst. Vyhledávat se dá, ale po kliknutí na skladbu iTunes ukazují ohavnej duhovej koláč a Activity monitor hlásí, že iTunes not responding. Doufám že další update bude co nejdřív. 

      2 Comments

      gravatar

      Jo no, ma mp3 ulozeny na NAS, a taky mi nektery verze prijdou na hranici pouzitelnosti.
      Uz jsem zvyklej si pred aktualizaci dycky zkopirovat stary itunes na plochu a pockat co bude delat novy.
      Nicmene problem se zda komplikovanejsi, protoze naopak mne tahle verze funguje i o neco malinko lip nez predchozi.

      gravatar

      jo a mimochodem ted se mi instaluje update pro airport...