Twitter Updates

    follow me on Twitter

      Twitter


      Tento blog jsem si původně zřídil, abych sem psal své zkušenosti s používáním OS X a Applu jako takového. Zkušenosti které nastanou, když člověk skočí z okna a dopadne na jabloň. Během dvou let jsem ale přidával příspěvky, které se týkaly i jiných věcí v rámci Apple. Abych se pomalu vrátil k účelu blogu, tedy k tomu psát své názory, problémy a když je světlá chvilka, tak dát i nějaký ten návod, zřídil jsem Twitter účet za účelem rychlého a stručného informování o věcech, které se do blogu nehodí, ale mají něco společného s Apple a já mám nutkání je předat dál. Jestli chcete, odebírejte na http://twitter.com/jappka.

      3 Comments

      gravatar

      Super.....věcí ohledně maců není nikdy dostt

      gravatar

      bude jeste nejake pokracovani serialu Mac mamini? :)

      gravatar

      Jeden dil jeste asi bude. Ale stradam do supliku, aby to melo nejaky smysl.