Twitter Updates

    follow me on Twitter

      Update na 4GB RAM

      Tak mě o víkendu napadlo, že bych si mohl koupit paměť do svého MBP. Měl jsem 2x1 GB. Ne že by mi přišlo, že je Macek nějak výrazně pomalejší, ale říkal jsem si, že by mohl být i rychlejší :) Hlavně při práci s Aperture nebo Logicem. A taky aplikace Check Up mi říkala, že "optimální konfigurace" pro můj počítač jsou 4GB. No a tak jsem koupil 2x2 GB a je to fajn. Swap se nedostane přes 100 mega (oproti dřívějším standardním 2 GB je to sakra rozdíl), takže práce je znatelně svižnější. Ale proč to tu píšu.... Zůstaly mi ty dvě RAMky, takže jestli má někdo zájem, ať se mi ozve na steip@me.com

      2 Comments

      gravatar

      Jake RAMky jsi koupil ?! Filip

      gravatar

      Filip: pro jistotu "ty prave" http://www.dtpobchod.cz/2-gb-macbook-pro-macbook-imac-intel-_d17774.html