Twitter Updates

    follow me on Twitter

      Je tam


      Tak upgrade proběhl úspěšně. Zatím jsem nenašel aplikaci, která by mi nešla. Ovšem už mi stihlo jednou spadnout Safari a jednou
      Mail. Víc zatím nelze napsat, celej den jsem makal a k macovi jsem se dostal až teď. Co ale vidím okamžitě je to, že je to celý pomalejší. Dokonce i Expose je malinko trhaný. Bída. Přijde mi ale, že Leopard zachází lépe s pamětí, mám oproti Tigovi celkem rezervy. Jedna věc mi ale vrtá hlavou....Jak jsem psal v příspěvku z prezentace Leoparda v iStyle, byl jsem nadšen možností procházet fotky v iPhotu přímo ve Finderu. Nicméně nyní tady žádnou takovou složku nevidím!!! Jsem si 100% jistý, že v iStylu mi to fungovalo, složka byla v adresáři Pictures a jmenovala se přímo iPho
      to, když jsem jí rozbalil, byli v ní ještě podadresáře až jsem se doklikal k podadresáři 2007 a v něm byla fotka, kterou jsem si přímo v iStyle na macbooku stáhl pokusně do iPhota. Nechápu, nerozumím. Jsem z toho celkem rozmrzelej, protože to byla jedna z věcí, proč jsem Tigra zabil :-(

      Update:
      Tak jsem si potvrdil, že jsem v iSylu netrpěl halucinací. Když zadám ve Spotlightu hledat "2007", najde mi složku, přes ktero
      u se dostanu ve Finderu do archívů iPhota. Celá cesta je tam iPhoto Libary/Originals/2007/a soubory s fotkami. V přepnutí Findera na column režim je vše krásně vidět. Jakmile ale ukážu např. na ikonu Movies a vrátím se znovu na iPhoto, už to celé nefunguje. Čím to?


      V současné chvíli zjištěné nefunkční aplikace:
      - gSync
      - Last.fm
      - ShakesPeer (padá při spojení)

      7 Comments

      gravatar

      Pomalost tipuju na upgrade, delal jsem cistou instalaci a vse je o kus rychlejsi nez v tigeru, vsechno jen leta...

      gravatar

      last.fm - jedná se o scrobbler nebo o fingerprinter? Z popisku nevím, co nefunguje

      gravatar

      Vláďa: Asi to tím bude, ovšem nevím, jak to chodí u os x s čistou instalací. Resp, co teď udělat...nějak zformátovat HD? Nebo mi to nabdne instalační CD? A co s věcmi co mám v macku? (dokumenty, iphoto aložky, mp3)? Zálohovat přes Time Machine? Těch otázek mám dost.

      gravatar

      helenka: Scrobbler dělá problémy. Nespistí se. Kliknu na něj a spustí se třeba až za 1/4 hodiny. Navíc i když nechci ikonu v Docku (vypnu v preferences), stále ji tam cpe...

      gravatar

      iscrobbler 1.5.1 nedává ikonu do docku (dokonce ani ta volba v nastavení není), ten má jen notičku v systémové liště. Mluvíme o tom samém?

      gravatar

      mluvím o tomhle
      http://www.last.fm/download/

      gravatar

      aha, já používám tohle
      http://www.last.fm/group/iScrobbler

      (prostě každý mluvíme o něčem jiném ;-))