Twitter Updates

    follow me on Twitter

      Přejít na Leoparda hned?


      Stále přemýšlím, jestli půjdu do Leoparda okamžitě. Asi nejzásadnější plus, které mě k tomu nutí je to, že jde o systém, který je "přímo psaný" pro Intel procesory. Takže předpokládám, že bude rychlejší, bude ještě lépe zacházet s pamětí a podobně. Ostatní prezentované fičury mě až tolik neoslovují. Mail klienta nepoužívám (lezu na gmail přímo), Spaces nevyužiji, iChat nepoužívám, Time Machine mi přijde dobré, ale externí HD na to nemám, Quick Look nemohu soudit, ale nedokážu si představit, že ho budu využívat víc než klasické zobrazení, Finder je určitě lepší, ale pro mě spousta změn nepotřebných (nejedu na .mac, nemám domácí síť...), průhlednost lišty a 3D dock mě naprosto nezajímají, Stacks nemají chybu. Na druhou stranu mám zkušenosti z Windows, kde nebylo nikdy dobré přecházet okamžitě, protože byly vypouštěny nedodělky. Snad tomu u Apple tak není, protože jak se znám, nevydržím to a koupím. V tuhle chvíli jsem rád, že jsem si stačil osahat Tigera, alespoň ocením (a poznám) změny.

      2 Comments

      gravatar

      No, určitě první verze nebude dokonalá, to se nedá očekávat, navíc já osobně si počkám na češtinu a to už budou vychytané nejdůležitější věci.
      Jinak Spaces budou návykové, stejně jako tomu je například s Exposé. TimeMachine za další HDD určitě stojí za to, myslím, naprosto každému. Nepoužívání Mailu znamená se ochudit o možnost spojení plánování práce s iCalem.
      Ale proti gustu …

      gravatar

      Hehe, mel jsem tu cest vyzkouset betu a muzu Vam slibit, ze vetsinu tech fycur pouzivat budete. Schvalne napiste za dva tri mesice a uvidite, ze to budete mit trosku jinak. Spaces ma skvelou vyhodu v tom, ze umi explicitne vynutit, ktera aplikace kde bezi. Takze mate na jedne plose IM programy, jinde treba mail, jinde si neco resi FTP klient... No a co se tyka QuickView... Kdyz jsem se vratil na Tigera, tak mi to hodne chybelo. Dost navykova vec.

      No vsak si povime :]