Twitter Updates

    follow me on Twitter

      Zjištění začínajícího Macaře - Leopard

      1 - Jako dlouholetý uživatel Windows jsem nepoučitelný
      Ano, to je jedna z vlastností všech lidí na Windows. Vědí, že něco není košér, vědí, že může hrozit problém, nejsou si jistí svou schopností případné nápravy, ale přesto instalují. To samé jsem udělal já s Leopardem. I přes veškeré příspěvky v diskusích, jejichž účel byl mě varovat, jsem koupil Leoparda a šel do upgradu. Nějaké rady jsem si sice k srdci vzal (třeba jsem pro jistotu zkrátil heslo k účtu na méně než osm znaků), ale přesto jsem byl při instalaci (updatu) celkem nervózní. Přes to, že jsem si nebyl jistý, zda budou mé často používané aplikace na Leopardu fungovat (co můj Flash 8), jsem CD zasunul do štěrbinky :)
      2 - I Apple má svá "ale"
      Jak jsem již psal, při updatu jsem byl nervózní tak, jako bych před sebou měl stroj s Windows. To jsem nikdy nečekal, vždyť přeci Apple je ten, co nedělá chyby, nemá viry, nezná zmetky atp...Opravdu se objevilo až moc nepovedených updatů a instalací během tohoto víkendu. Při prvních zprávách jsem si říkal, že bude problém u uživatelů (další zblbnutí marketingem Applu), ale čím více příspěvků jsem na netu četl, tím víc jsem začal pochybovat o kvalitě první verze Leoparda.
      3 - Samota switchera v CZ
      Znovu se dostavil ten pocit. Ten pocit, který může hodně lidí odrazovat k přechodu na OS X. Je to pocit člověka, který nemá v přímé blízkosti nikoho, kdo by mu pomohl s případným problémem pomoci, pocit člověka, co není v AJ tak zdatný, aby se mohl vybavovat na anglicky mluvících diskusích. Nakonec ani sami výrobci HW uživatelům příliš nefandí (viz má zkušenost s ASUSem) Je to v tu chvíli naprostá izolace. Opravdu markantní rozdíl oproti masově užívaným Windows. Něco se po...kazí a není problém (v případě že nemáte schopnosti to vyřešit), najít okamžitě zdroje, které vám pomohou. O to více jsem byl při onom updatu nervózní.
      4 - Reklama funguje
      Nechal jsem se zblbnout. Přiznávám. Při prezentaci Leoparda v iStyle jsem nebyl přesvědčen o nezbytnosti updatu. Nakonec jsem se k němu přesto rozhodl. Přes počáteční nechuť k většině designových novinek jsem nakonec usoudil, že nejsou ošklivé. Tady bych se ale trošku bránil tím, že to přesvědčení není 100%. Nové ikony složek mě osobně přijdou krokem zpět. Úplně vidím prezentaci Steva, jak říká, že ikony v Tigeru byly nudné, placaté, šedivé (obrazně), a že nyní přichází krásný Agua vzhled. Ale bohužel je to obráceně.

      Teď sedím za svým Dellem s Windows a netrpělivě čekám....Time remaining about 36 minutes....

      1 Comment

      gravatar

      tak drzim palec ;)