Twitter Updates

    follow me on Twitter

      Mac a hudba

      Tento týden jsem si koupil externí zvukovku od Line6 (TonePort) kvůli nahrávání kytary a dalších věcí do Maca. Začal jsem s GarageBandem a zkoušel jsem Logic, který mě ve verzi 8 překvapil natolik, že ji mám už objednanou. Mohu říci, že práce na OS X je úžasná i na práci s hudbou v reálném čase. Jasně, nic překvapujícího, to jsem věděl než jsem si Maca koupil (a právě proto jsem si ho koupil), ale realita jaksi předčila má očekávání. Na Windows jsem měl dost často problém, že i při celkem výkonném PC jsem neustále čekal a kolikrát jsem téměř neslyšel vlastní nahrávku přes na plné otáčky běžící větrák (používal jsem Cubase). Nechci se tu rozepisovat o nějakých konkrétních výsledcích (pořád poznávám a učím se), ale pokud chce někdo provést switch a jedním z důvodů je právě tvorba hudby, tak OS X je ideální a s Windows nesrovnatelný (rychlost, výkon, pohodlí ext. programů, stabilita a pod...). Bohužel jsem se tím dostal k bodu, kdy jediné omezení je moje invence....

      0 Comments