Twitter Updates

    follow me on Twitter

      Intro:

      Mám rád služby Googlu. Používám je docela často. Hlavně gmail a kalendář mám otevřený v prohlížeči každý den. Blogger jsem sice otevřel a podíval co umí, ale pak od něj odešel, protože mi prostě nedávalo smysl mít blog. Internet je jimi zaprasenej až dost a navíc nemám tak zajímavej život, abych den co den psal svoje veselé historky z natáčení.

      Tento týden jsem se ale po letech rozmýšlení rozhodl přejít z Windows na OS X. Přišel mi domů nádherný MacBook Pro a já se mohl "definitivně" odpojit od Matrixu. Protože to je ale mnohem bolestnější, než jsem původně očekával, rozhodl jsem se přeci jen založit tenhle blogg. Přesto, že na internetu je hodně zajímavých stránek od lidí co si kousli do jablka a nechěj ho dát z pusy ven. Ovšem cíl tohoto blogu by měl být jiný. Budou to zkušenosti totálního začátečníka (je nádherné, jak je Mac komunita přívětivější než ta Gatesovská, nikdo mi totiž ještě neřekl "lama". Tohle slovo se tu nepoužívá) a jeho problémů a případných řešení. Jediným cílem tohoto blogu tak je, pomoci lidem, kterým hrozí (což není vůbec myšleno zle), že se také jednou odpojí...

      2 Comments

      gravatar

      … lidí co si kousli do jablka a nechěj ho dát z pusy ven …

      Hezké, moc hezké. Používám Apple již dlouhá léta, pamatuji Mac OS 7, a toto je zatím nejlepší opis spokojených uživatelů počítačů Apple.

      gravatar

      Co pak básnické střevo.....to já měl vždycky.

        Newer →