Twitter Updates

    follow me on Twitter

      Asus nebrat

      Před 1/2 rokem jsem si koupil wi-fi router Asus WL500gp. Chtěl jsem mít ext. HD a tiskárnu dostupnou přes wi-fi. V případě, že chcete migrovat na OS X, tak na toto spojení zapomeňte. Router sice funguje pro připojení k netu (Mac ho vidí a připojí se němu), ale ostatní na něm nejsem schopen rozchodit. Když připojím ext.HD, tak ho vidím pouze přes ftp. Tiskárnu neumím nastavit a v návodu ani zmínka. Napsal jsem tedy na technickou podporu ASUSUu a o jejich odpověď se musím podělit:

      Děkujeme, že kontaktujete ASUS zákaznickou podporu.
      Jmenuji se Martin a budu vám asistovat.

      Asus podporuje pouze Win a tudíž manuál na jiné OS není bohužel k dispozici.
      Můžete se ještě podívat na www.joyce.cz

      S pozdravem Martin Sojka
      Technical Support Department.
      Asus Czech s.r.o

      Tomu říkám podpora jak má být. Na obalu výrobku o tom ani zmínka, prodejce také nic neřekl, ani v návodu ani zmínka o tom, že kupuji výrobek určený pouze pro Win (o to směšnější, když běží na Linuxu). Být v Americe, tak vysoudím slušný prachy kvůli neinformovanosti zákazníka. Jediné co mi zbývá je koupit si Airport extreme, jenže to je další výdaj navíc, s kterým by jste měli při koupi počítat. Navíc má pouze 1 USB port.

      5 Comments

      gravatar

      Úspěšně kombinuji asus wl500g a s airtunes :-)

      a schválně jsem přecvakla tiskárnu do asusu a tiskne v pohodě...

      gravatar

      Tak to je pro mě dobrá zpráva. Můžeš mi prosím popsat trochu podrobně jak to provést?

      gravatar

      Hodím screenshot na mac-info, zítra :-)
      ehm, zrovna moc povídání k tomu není :-)
      ...ale co kdyby to ještě někdo potřeboval, že? ;-)

      gravatar

      Vzhledem k rozšířenosti/oblíbenosti tohoto routeru u windowsářů si myslím, že by se to jednou někomu hodit mohlo. Díky za pomoc.

      gravatar

      hihi, dobrý :-)
      ...do uživatele Win mám daleko ;-)
      Dobrou noc!