Twitter Updates

    follow me on Twitter

      První den


      Dlouho jsem hledal, kde Macbooka koupit. Přemýšlel jsem i nad dovozem z USA. Co si budeme povídat, ty ceny jsou diametrálně odlišné. I když připočítám sales tax, tak ušetřím víc jak 10 000 a ty na ulici nenajdu. Bohužel spojka, která byla do USA vyslána silně zklamala a tak mi nezbylo, než koukat po CZ luzích a hájích. I tady se dají nalézt zajímavé rozdíly v cenách. Našel jsem si tedy obchod (IT), objednal, poslal peníze (to bolelo nejvíc) a těšil se jak malej kluk. Díky našim extra rychlým bankám trval převod 2 dny. Do toho ještě víkend...

      V úterý si na mě zazvonil jakýsi pán s vizáží bezdomovce a že prý má pro mě ten balík. Sešel jsem k jeho dodávce která k němu opravdu pasovala. Byl jsem nucen podepsat potvrzení o převzetí v jeho kabině, což byl zážitek jak pro buňky čichové, tak ty paměťové. Pán samozřejmě nebyl vůbec vědom toho, co mi dává. Už ten "papumdekl" byl nějaký jiný od těch ostatních balíků. Doma začalo vybalování. Myslím, že ten pocit znáte. Po 10000 přečtených článcích, po 1000 přečtených dokumentacích, po 100 zhlédnutých videí na youtube "to" bylo v mém bytě. Pořídil jsem si pár fotek při rozbalování jako dokument nádherného pocitu, který nikdy netrvá do nekonečna. Fotky můžete najít tady

      0 Comments