Twitter Updates

    follow me on Twitter

      Synchronizace Agendus+Palm+iCal

      Nedávno jsem si smutnil nad nemožností synchronizace PIM aplikace pro Palm - Agendus. Na Googlu jsem našel, že někteří tuto synchronizaci používají a tak mi to pořád vrtalo hlavou. Nakonec jsem zjistil, že chyba byla v mé maličkosti. Když nainstalujete HotSync a připojíte Palma, ještě to neznamená, že máte vše hotovo (jak je tomu u Windows). Hotovo máte pouze v tom případě, že byste chtěli synchronizovat PIM z Palma do aplikace "Palm Desktop" (desktopový kalendář), jenže tato aplikace je tak hrozná, že mě ani nenapadlo ji otevírat. V případě, že chcete synchronizovat vaše data s iCalem, musíte toto nastavit ještě v iSyncu. To mě napadlo až dnes. Měl jsem totiž za to, že HotSync tuto aplikaci nahrazuje. Ve zkutečnosti jedna tu druhou využívá.

      Z Applications spusťte iSync, jděte do nabídky Devices a zaškrtněte Enable Palm OS Sync.
      Objeví se vám toto okno:


      Kliknete na Continue a ukáže se vám okno s potvrzením a upozorněním, že je potřeba ještě zprovoznit iSync v HotSyncu.



      Klikněte OK a otevřete si HotSync. Vyberte See Conduit Settings v nabídce a klikněte na Tlačítko nad nabídkou se stejným popiskem (tedy Conduit Settings)

      Otevře se vám další nabídka. kde zaškrtnete Enable iSync for this Palm device a po tvrdíte.



      V iSyncu se vám objevila ikona vašeho Palmu



      Pak už postupujete klasickým způsobem. Tedy tlačítko HotSync na Palmu.




      1 Comment

      gravatar

      Moje řešení synchronizace pro PALM:

      Volba kódování Palm.app
      a
      Missing Sync for Palm OS.app

      Není to zdarma, ale funguje skvěle. PalmDesktop je samozřejmě pod OS X hrůza, no ani na PC to nebylo nic světaborného.