Twitter Updates

    follow me on Twitter

      iDVD

      Dalším programem z balíku iLife do kterého jsem se pustil, je iDVD. Udělá z vašich fotek a filmů moc pěkné prezentace. Narozdíl od iPhota je tu vše úžasně jednoduché a intuitivní. Co očekáváte že se stane, to se stane. Otevřete, vyberete si z přednastavených šablon (žádné nedodělky, jak tomu bývá u programů na Windows) které prezentují hlavní menu DVD jeho podmenu a samotnou prezentaci fotek. Abyste se neztratili je vidět vše v náhledu "kořenového" členění (graficky, samozřejmě). Z pravého okna pak vybíráte média, která se automaticky načítají z iPhota, nebo iTunes. O propojení mezi hlavním menu a podmenu a prezentacema už se iDVD postará samo. Vy jen přidáváte tlačítka (samozřejmě také z předem připravených šablon) fotky a případně hudební doprovod. Ten opět jednoduše vyberete s nabídky v iDVD ze souborů co máte v iTunes. To je právě ta paráda toho propojení iLife. Proto jsem se stále patlal v iPhotu, protože jsem věděl, že právě jeho složky používají tyto aplikace. Musím říci, že jsem si s tím hrál celou neděli a výsledek je opravdu pěkný a všem co jsem ho pouštěl padala dolní čelist. Nevěřili, že se to dá udělat na domácím počítači. iDVD se tedy nebojte, budete ho využívat často.

      Mimochodem, u této práce jsem si znovu uvědomil, jak rychlý je celý systém. Při práci s fotkama v iPhotu a samotném vypalování jsem ještě instaloval programy, poslouchal iTunes a brouzdal netem s firefoxem a cca 10 otevřenými taby. V Docku jsem měl x spuštěných programů a systém jel svižně, bez kousání nebo trhání oken při Expose. Procesor samotný jel přitom na cca 55% ! Dokonce ani větrák nedělal nějaký kravál. Paměťi už moc nebylo (mám 2GB), ale na práci systému to jednoduše nebylo znát. Paráda!!!

      0 Comments