Twitter Updates

    follow me on Twitter

      První poznatky s Macbookem Pro a OS X

      Teď už snad budu psát konkrétnější věci, než jsou řádky o rozplývání se nad designem.
      Start Macbooka je rychlý (mám 2,2 GHz verzi se 2 GB paměti. Více info můžete najít na stránkách applu). Oproti mému laptopu s XP opravdu znatelný. Oproti mému služebnímu laptopu s 2k výrazný. Bootování do systému trvá cca 20 vteřin. Co mě ale dostalo do kolen je displej. Jde o nový podsvícený LED a opravdu jsem neviděl lepší. Černá je opravdu černá. Nekupoval jsem skleněný, protože v něm vidím víc nevýhod než výhod. Bohužel balík iLife je pouze ve verzi 06 (protože byl počítač koupen po jeho uvedení, můžu využít tzv. up-to-date programu, kde zaplatím pouze za update cca 500 Kč). K iLife se ještě vrátím.Zapojení veškerých periferií je bez sebemenších problému. Žádné restarty, žádné odklikávání a potvrzování na desítky info oken.

      Připojil jsem se bez sebemenších problémů ke své domácí síti (připojeno na wi-fi router ASUS WL-500gp), nainstaloval jsem si (také bez problému) svou tiskárnu (Canon Pixma ip4300), spároval telefon (via BT) i PDA (k tomu se také vrátím). Začal jsem si hrát se systémem. Rychlost je bez problému, zarazilo mě, že i při desítkách spuštěných programů, puštěných iTunes i puštěného filmu mohu v klidu pracovat bez trhání, které znám z Windows. Animace jsou stále plynulé a (což je také zajímavé) notebook běží stále tiše a moc se nezahřívá. Toho jsem se obával, protože na internetu je toho plno o tom, jak se přehřívá a pod... Když ho srovnám s firemním Dellem, tak ten je na tom mnohem hůře co se teploty týče! Rozhodně si o něj nespálím nohy a vajíčka bych na něm taky neupekl (viz video na youtube). Orientace v systému je snadná. Bál jsem se, že mi bude chybět total commander, ale není tomu tak. Jediné na co si budu zvykat je zcela odlišná práce se složkami, trochu jiné přemýšlení (to mé) atd... O tom příště

      0 Comments